Lifestyle·Van alles en nog wat

Enjoy The Little Thing In Life

Toen ik vanochtend naar school fietste vervloekte ik mijzelf dat ik geen sjaal aan had gedaan, maar toen ik terug naar huis fietste na school scheen de zon gewoon. De zon scheen, de lucht was blauw, krokusjes groeiden en onderweg deed ik mijn jas gewoon uit!

Dat zijn van die kleine momentjes die ik “Geluksmomentjes” noem. ( Vanaf
nu. )  Dat soort momentjes die soms niet altijd lang duren, maar wel waardigheid verdienen. Dus hier; “Geluksmomentjes”.

  • Wanneer je favoriete ijssalon weer open gaat ijs
  • Wanneer je favoriete liedje op de radio komt.
  • wanneer je je jas kan uit doen, omdat het zo warm is.
  • Wanneer de chocolade in de aanbieding is.
  • Wanneer je alleen thuis bent en je keihard de muziek kan aanzetten.
  • Wanneer je je oude vrienden/kennissen ziet lang fietsen.
  • Wanneer er een nieuwe aflevering van je favoriete serie is.
  • Wanneer er een nieuw boek is uitgekomen van je favoriete schrijfster/schrijver is uitgekomen.
  • Wanneer je met een ijsje in je hand, de zon op je gezicht schijnt.
  • Wanneer het weekend is.
  • Wanneer er weer iemand je blogpost heeft geliked/heeft gereageerd. ♥♥♥♥♥♥

 

Ik heb ook nog geluksmomentjes wanneer een videoclip uitkomt, van mijn favoriete liedje. Namelijk: Oesters en Champagne van Tese De Schepper

Ik ben echt verliefd op dit lied, wanneer ik dit hoor is het wel een ultiem “geluksmomentje.”

Wat is jouw “Geluksmomentje?” 

That was my story…

xoxo Juulsstory

 

Een gedachte over “Enjoy The Little Thing In Life

Plaats een reactie