Boeken·Lifestyle

Lezen, lezen en nog eens lezen.

Soms lees ik teveel. Ookal kan dat eigenlijk niet. Maar je begrijpt wel wat ik bedoel als ik zeg dat ik drie boeken in drie dagen heb gelezen. En ja, dat is veel. Ik heb dat eigenlijk nog nooit gedaan, maar het is vakantie!

Neem mij mee naar een boekenwinkel en ik kom er niet zonder boek uit. ( Misschien wel op het moment dat ik geen geld bij heb, maar dan ga ik de volgende dag terug. )                     Zo ging het dus ook toen ik naar de boekenwinkel ging. Ik ging eerst met mijn oma en trakteerde ze;) Later heb ik ook nog wat kleren met oma gekocht… ( als jullie willen dat ik een blogpost maak met outfits, moeten jullie het vertellen! )

Met mijn oma heb ik deze boeken gekocht:

  • Cinder-Marissa Meyer ( €14,99 )
  • Alaska-Anna Woltz ( €14,99 )
  • Je bent van mij!-Maren Stoffels en Hans Kuyper ( €5,00 )

Het laatste boek had ik al gelezen

De rechter stapel:

img_20170227_154932650

Zelf heb ik nog de linker stapel gekocht:

  • Achtste groepers huilen niet-Jacques Vriens ( Geef mij maar een boek! €2,00 )
  • Niet Wat jij denkt-Jiami ( €14,99 )
  • Piercings en Parels-Maren Stoffels ( €6,00 )
  • Dreadlocks en Lippenstift-Maren Stoffels ( €6,00 )
  • Cocktails en Ketchup-Maren Stoffels ( €6,00 )

Van de rechter stapel heb ik nu alles gelezen. Eerst had ik al alles gelezen behalve; niet wat jij denkt, maar nu ook binnen een dag wel;-)

Het enige boek dat ik nog moet lezen is Cinder, en dat gaat het niet worden binnen één dag;) Ik heb er wel veel zin in omdat het over sprookjes gaat en er nog twee andere delen van zijn dus ik ben heel benieuwd! De boeken die ik nu heb gelezen waren zó goed, en zó mooi! Ik ga er zeker nog meer van laten horen, maar voor nu was dit het.

Ik wou eerst over alle boeken bij elkaar schrijven en dan komen er nog heel wat recensies aan!

Ik besef echt de laatste tijd, dat boeken zo veel dingen doen. Zonder boeken was mijn leven zo anders! Volgens mij is dat echt voor elk mens dat graag boeken leest. Een leven zonder boeken, is amper leven! Besef dat ff.

P.S. Ik heb heel goed nieuws, maar ik laat jullie lekker zenuwachtig worden*evil laugh*

P.P.S Lekker emotioneel einde maar dat moest ff.

P.P.S Sorry voor het slechte foto kwaliteit, mijn tel is niet de beste…

That Was My Story

xoxo Juulsstory

Een gedachte over “Lezen, lezen en nog eens lezen.

Geef een reactie

