Boeken·To Read List

To Read List

Dit zijn alle boeken die ik nog wil/moet lezen in 2017. 

  1. Niet te filmen.  → Sophie Kinsella
  2. Ik wordt nooit normaal → Anke Kranendonk
  3. Ontvoerd → Agave Kruijssen
  4. Vertel me drie dingen → Julie Buxbaum 
  5. Mij niet gezien → Meg Rosoff
  6. Havikskruid → Irena Brignull
  7. Zes seconden → Daniëlle Bakhuis
  8. Broer geheim → Emiel De Wild
  9. Expeditie verraad → Lisa Sips
  10. De Graces → Lauren Eve
  11. P.S Ik hou nog steeds van je → Jenny Han
  12. Saffier blauw ( deel 2 edelsteen trilogie. ) → Kirsten Gier
  13. Smaragd groen ( deel 3 edelsteen trilogie )  → Kirsten Gier  
  14. Hongerspelen→Suzanne Collins ( deel 1 hongerspelen serie ) 
  15. Vlammen→Suzanne Collins ( deel 2 hongerspelen serie ) 
  16. Spotgaai→Suzanne Collins ( deel 3 hongerspelen serie ) 
  17. Geek Girl #2 Blundert door→Holly Smale
  18. Geek Girl #3 perfect plaatje→Holly Smale
  19. Geek Girl #4 Gouden Bergen→Holly Smale
  20. Geek Girl #5 Bekent Kleur→Holly Smale
2 gedachten over “To Read List

Geef een reactie

