Lifestyle

Ik ben er nog!

* O baby you should go and love yourself * hard aan het meezingen.

Ja, mensen ik ben er nog. Het voelt echt eeuwen dat ik geblogd heb, maar dat gaat veranderen! Ik ben blij, want ik ga hele leuke dingen doen en ik heb wat blogpost klaar. Het enige wat me nog stopt zijn de foto’s. Er komt nog een recensie aan en andere dingen. Maar jullie moeten geduldig zijn, want helaas is mijn hele slechte eigenschap lui zijn… Ook met schrijven, vandaag zat ik namelijk bijna de hele dag in bed Netflix te kijken en ben ik niet naar buiten geweest… Zo ja…

Máár ik wil dat gaan veranderen en echt meer tijd in mijn blog steken!

Hebben jullie trouwens nog leuke dingen gedaan? Ik ben namelijk begonnen met het lezen van Harry Potter en ik vind het geweldig! Ik vind het jammer dat ik er niet eerder aan begonnen ben. ( geen spoilers pleas, want ik ben pas bij deel 1 en iets over de helft. ) Alleen een vraagje van de HP lezers, worden Harry en Hermelien een stel? Én hoeveel delen zijn er?

Zo dit was alleen even een korte blogpost om te laten weten dat ik nog leef en dat ik niet opeens ben ontvoerd door Harry Potter om naar Zweinstein te gaan. ( Ookal zou ik dat niet erg vinden, ik wil best graag Zwerkbal spelen… )

Be ready for more stuff.

That was my ( short ) story

xoxo Juulsstory.

* gaat weer verder met zingen *

 

 

 

Geef een reactie

