Lifestyle·Muziek·Van alles en nog wat

8 types meisjes op Valentijnsdag.

Hallo iedereen!!

Als eerste sorry dat ik zo lang niks heb geschreven. Als tweede: dit is mijn eerste blogpost van 2017! ( Dat duurde lang, mijn eerste blogpost van 2017 is in februari, lekker bezig. )

Wanneer ik dit schrijf is het morgen Valentijnsdag en toen bedacht ik mij dat er veel verschillende types meisjes zijn op Valentijnsdag. En die ga ik nu aan jullie laten lezen.

Het “Valentijn is de beste dag van het jaar” meisje. 

Dit meisje is stapelverliefd en samen met haar vriendje gaat ze allemaal leuke dingen doen. Valentijnsdag is helemaal haar dag en ze maakt er helemaal gebruik van. Paar dingen die ze onder andere doet; naar de bios gaan, chocola eten, cadeautjes krijgen en romantisch doen.

Het “Het is altijd Valentijn” meisje. 

Dit meisje heeft wel verkering maar doet niks op Valentijnsdag. Het is voor haar elke dag Valentijn. Tenminste, soort van. Ze kijkt zelf wel wanneer ze samen met haar vriendje iets leuks doet. Zij vind dat je als je echt van iemand houd diegene gewoon elke dag cadeautjes kan geven, gewoon zomaar.

Het “Ik blijf hopen” meisje.

Dit meisje heeft geen vriendje, maar hoopt dat ze op een dag een brief krijgt ( of iets anders ) van de jongen die ze leuk vind. Op Valentijnsdag blijft dit meisje hopen en hopen. Dit meisje zit eigenlijk heel de dag naar de brievenbus te staren…

Het “Valentijnsdag boeit me niks” meisje.

Over dit meisje valt niet zo heel veel te schrijven. Voor dit meisje is Valentijnsdag gewoon 14 februari en meer niet. Met vriendje of zonder.

Het “Ik ga wraak nemen op mijn ex” meisje. 

Voor dit meisje is Valentijnsdag niet de dag van liefde, maar de dag van haat. Ze gaat wraak nemen op haar ex die is vreemdgegaan. En gaat alles doen om te zorgen dat de Valentijnsdag van haar ex een hel wordt.

Het “Ik krijg nooit een vriendje” meisje. 

Dit meisje huilt de hele dag. Ze blijft de hele dag in bed zitten met chocola, tissues en Netflix. Dit meisje denkt dat niemand haar leuk vind en dat ze nooit een vriendje krijgt. Ze blijft eens en voor altijd eenzaam… ( denkt ze zelf. )

Het “Ik haat Valentijnsdag” meisje. 

Dit meisje haat Valentijnsdag. Ze vindt het gewoon dom en stom. Als je dit meisje bent, sorry dat ik dan precies nu over Valentijnsdag schrijf. Sorry. Dit meisje walgt van alle verliefde stelletjes die ze op Valentijnsdag rond ziet lopen. Bah.

Het “girlfriends before boyfriends” meisje. 

Dit meisje heeft geen vriendje en heeft dat ook niet nodig. Voor haar zijn vriendinnen belangrijker dan vriendjes. Zij brengt Valentijnsdag gewoon door met haar vriendinnen die ook geen vriendje hebben. Ze brengen hun dag dan door picknickend in het park kijkend naar knappe jongens;-)

Hier is ook nog een hele lijst met liedjes die je tijdens Valentijnsdag kan zingen of gewoon luisteren:

So What-P!nklocve.jpg

Same old love-Selana Gomez.

Ex’s & Oh’s – Ellen King

We Are Never Ever Getting Back Together-Taylor Swift

I Love You Like A Love Song-Selena Gomez & The Scene

Schout Out To My Ex-Little Mix

You Belong To Me-Taylor Swift

Call Me Maybe-Carly Rae Jepsen

I Really Like You-Carly Rae Jepsen

Crazy In Love-Beyoncé ft JAY Z

Single Ladies ( put a ring on it )-Beyoncé

Oops!… I Did It Again-Britney Spears

Love Me Harder-Ariana Grande, The Weeknd

Shape Of You-Ed Sheeran

Ik kan nog veel meer liedjes verzinnen, maar dit is wel genoeg…

Met deze liedjes kom je Valentijnsdag wel door, hoe dan ook. Er zit voor iedereen wel een gepast liedje tussen.

Ik ben zelf niet echt één van die types meisjes. Ik ben gewoon een paar door elkaar. 2 jaar 1 jaar geleden was ik wel het meisje dat Valentijn uitgebreid vierde, maar dat is na 5 jaar voorbij. ( Ja ik heb 5 jaar verkering gehad, als jullie daar nog meer over willen weten laat het dan weten in de reacties. )

Dan heb ik nu een paar vragen voor jullie?

Wat voor type meisje ben jij op Valentijnsdag of ben je er een die er nog niet tussen? En heb jij een valentijn?

Vind jij dit soort blogposten leuk, en zal ik dit vaker doen? Of is dit te lang?

Dat was het voor vandaag en fijne Valentijnsdag! ♥♥♥

That Was My Story

xoxo Juulsstory.

Een gedachte over “8 types meisjes op Valentijnsdag.

  1. 5 jaar verkering??? I want more!!! Oja, als jij deze post te lang vindt maak hem dan korter maar luister naar jezelf! Je creeërt een eigen stijl van schrijven! Dat maakt jouw blog bijzonder! Doe zo verder!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

