Lifestyle

The hours before 2017!

De laatste uren van 2016…

Ik had eigenlijk gehoopt dat ik alle blog posten had kunnen afmaken voor 2017. Maar dat is niet gelukt…

Wat wel is gelukt is om mijn boeken binnen te krijgen voor 2017!! Ik had namelijk het eerste deel van de Hongerspelen trilogie gelezen. En het was zo geweldig dat ik de andere twee delen voor 2017 binnen wou krijgen!!! En dat is mij gelukt!!! Ik heb nu nog twee super boeken om te lezen in 2017!

Maar dat is niet het belangrijkste wat is gebeurd in 2016. Er is zoveel gebeurd, dingen die zo snel zijn gegaan.

2016 is voor mij wel het jaar geweest van “HET NIEUWE”. Er zijn allemaal dingen gebeurd die nieuw zijn. Nieuwe vrienden, nieuwe dingen doen, nieuwe uitdagingen.

Voor mij is in 2016 de nieuwe start op de middelbare school begonnen. En grote maar leuke nieuwe start. Het is zo raar om te bedenken dat ik voor de zomervakantie nog op de basisschool zat, het lijkt zo lang geleden terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo is…

2016 is/was het jaar waar ik mijn favoriete YouTuber in real life heb gezien. img_20161217_155650

Er zijn ook minder leuke dingen gebeurd…

Mijn hond en opa zijn bijvoorbeeld overleden….

Maar dat zijn kleine dingen als je vergelijkt met wat er voor leuke dingen er zijn gebeurd. ]

En wat de beste,uitdagende,leukste,spannendste gebeurtenis is, is dat ik mijn blog ben begonnen!!!

En het enige voornemen voor 2017 is dat ik verder kan blijven doen wat ik leuk vind. Doe niks wat je niet leuk vindt. Zorg dat je niemand het verpest!!!

Ik hoop dat ik in 2017 het alleen maar beter kan maken dus ook aan mijn blog!

Laat dus alsjeblieft achter wat ik aan mijn blog kan veranderen!

En laat ook jullie voornemen achter, cliché of niet;-)

Happy New Year!!!!!!!

That was my story ( in 2016 )

xoxo Juulsstory

9 gedachten over “The hours before 2017!

    1. Dat weet ik niet mee:(
      Het kan liggen aan het thema dat ik heb.
      En als ik nu zou zeggen hoe het moet, dan weet ik dat echt niet meer. Ik heb dat toen voor elkaar gekregen… Kijk anders bij instellingen. Of instellingen bij wanneer je een blogpost schrijft.

      Like

Geef een reactie

