Films en series·Lifestyle·Van alles en nog wat

Dit, dit, dit en dit…

Dit, dit en dit…

Er is zoveel dat ik moet vertellen en ik heb geen geduld om dat allemaal apart in een blog te doen. Later ga ik dat met sommige onderwerpen wel doen, maar nu niet.

Als eerste: Ik heb “Girl Online Going Solo” gelezen!! Ja, jullie lezen het goed, hij is in Nederland. Eerst was ik dus bang dat hij nog niet in Nederland verkrijgbaar was of dat hij niet op tijd zou zijn voor Sinterklaas, maar dat was hij dus wel. ( Ik heb hem niet besteld hoor… ) Ik heb hem eigenlijk zelf gekocht. Later in een aparte blog vertel ik alles over alle drie de delen met foto’s, maar daar heb ik nu geen zin in;-)

( En het is donker dus de foto’s zouden niet mooi geweest zijn… ) Het is echt een geweldig boek en het voelt zo goed om een hele serie in de kast te hebben. Ik hoop eigenlijk dat er nog een deel vier komt.

Hebben jullie trouwens ook dat gevoel dat wanneer jullie een hele serie in de boekenkast hebben, jullie je zo voldaan voelen en zo trots? Ik wel. 

Oké wat heb ik nog meer te vertellen?

Ik ben ook naar Furtjuh Live geweest op zaterdag 17 december en het is nu officieel toegevoegd bij de beste dagen van mijn leven! En voor dat jullie gaan denken van “waar heeft ze het over”. Het is een theater voorstelling van een bekende Nederlandse YouTuber Furtjuh/Rutger Vink. Ook hier zal ik wat uitgebreider over vertellen met foto’s en zo…

Wacht ik ben het belangrijkste vergeten!! Het is vakantie!!! Dat betekent dat ik net zoals nu tot 21:30 aan mijn blog kan werken en niet de volgende dag om 6:30 hoef op te staan. En ja je leest het goed, half zeven!!! Mijn school begint vreselijk vroeg, om 8:10 beginnen de lessen. Vreselijk, ik moet een half uur fietsen naar school…

Vakantie betekent ook meer bloggen!!! Meer blogs voor jullie om te lezen.

En dan is er nog een serie waarmee ik klaar ben met kijken. Namelijk: “Gilmore Girls”.Ik kan er een aparte blog over vertellen, dus dan doe ik dat want anders wordt de blog te lang en dan kan ik de andere dingen niet vertellen.

Wat ook natuurlijk raar is, is dat het al bijna 2017 is!!!!!!!! 2016 is zo snel voorbij gegaan!!!! Echt zoveel is gebeurd en ik ga jullie het lekker niet vertellen. ☺Daar ga ik lekker een aparte blog over schrijven☻.

 

Ik weet dat deze blog eigenlijk heel gemeen is omdat jullie eigenlijk alleen kleine stukjes te lezen krijgen van blogs, maar dan hebben jullie wat om naar uit te kijken en dan weet je wat er gaat komen. En natuurlijk komen er ook nog blogs over de cadeau’s die ik van Sinterklaas en de Kerstman heb gekregen. \

Hebben jullie eigenlijk al vakantie? En gaan jullie wat leuks doen? Laat het mij weten!

That was my story

xoxo Juulsstory.

9 gedachten over “Dit, dit, dit en dit…

  1. Hoi!! Ik vind je geweldig maar nu heb ik een vraagje voor jou: heb je wat tips voor me?
    Ik ben gister begonnen met blog en er staan nog geen post op.
    Ik zou het super leuk vinden als je zou antwoorden!

    XXX
    Sana

    PS: ik voel me ook trots als ik een hele serie in mijn kast heb staan 🙂

    Liked by 1 persoon

    1. Hoi!!! Ik vind het heel leuk dat je mijn blog leuk vindt! En nu heb ik een Tip voor jou. Of eigenlijk een vraag want. Wat voor Creatieve dingen vindt je leuk? Misschien kan je veel DIY erop zetten. Of vindt je het leuk om te tekenen/schilderen dan maak je een blogpost en daarbij maak je een mooie tekening ofzo. Of houd je van foto’s maken? Dat is al helemaal goed, want dan kan je zelf hele mooie foto’s maken. Of ben je creatief in de zin van schrijven en lezen? ( zoals ik;) )
      Dan kan je doen zoals ik het doe. Wanneer je nog geen post heb, zou ik beginnen met een blogpost waarin je verteld over jezelf. Net zoals ik heb gedaan. Misschien kan je daarom mijn eerste blogpost bekijken voor meer inspiratie. Maar het aller belangrijkste is zorg dat je iets vind wat je leuk vind en waar je over wilt schrijven.
      That was my story
      xoxo Juulsstory

      Liked by 1 persoon

      1. Ik heb dezelfde passie als jou!! ik schrijf en lees graag!
        maar topmodel tekenen doe ik ook wel graag! Maar bedankt dat je antwoordde !! kan ik je vaker hulp vragen als dat nodig is??

        Like

      2. Nee ken ik niet, Ik ga eerst die selection serie leze want die is zo leuk! Maar ik zal het op mijn lijstje zetten!!

        Like

  2. P.S. Ik zou je blog wat meer “gezelligheid” geven, aangezien het jouw plekje op het internet is. Moet het wel een leuk plekje zijn. ( hiermee zeg ik niet dat je blog niet leuk is!! )
    Geef het wat meer overzicht. ( Maar dat komt nog aangezien je net begonnen bent, wanneer je eerste post erop staat gaat het wat makkelijker. )
    Ik volg je om op de hoogte te blijven!

    Like

Geef een reactie

