Lifestyle

Winter feest in december

 

Het is zo lang geleden dat ik iets heb gepost!! Maar ik had altijd van die kleine kort ideetjes, die nooit lang genoeg waren voor een hele blog post.

Maar ja… Na pakjes avond moet je wel inspiratie hebben!

Ik zal later laten zien wat ik allemaal heb gekregen, maar de meeste dingen zijn boeken;-) Ik heb Girl Online going solo gekregen!! Ik was eerst bang dat hij nog niet in Nederland was, maar dus wel! En ik heb ook nog veel andere boeken gekregen.

 

Na sinterklaas krijg ik pas echt het winter gevoel. De gezelligheid, het eten, de cadeautjes. Natuurlijk is dat ook bij kerst, maar dat moet nog komen;-) En ik weet niet waarom, maar dan begint de winter voor mijn gevoel.

Dus de winter start voor mij echt in december. Alle verlichting op straat maakt het alleen maar beter.

Alleen is het wel zo dat wanneer sinterklaas de deur pas net uit is, de kerstboom al opgetuigd is, we kunnen eigenlijk niet genoeg krijgen van alle feesten. En wanneer kerst dan weer voorbij is, wordt het alweer oliebollen.

( Ik heb mijn eerst oliebol allang op hoor… ) wln_6y4j7ey-david-creixell-mediante

December is echt dé feestmaand, tenminste voor mij… Maar een ding zijn we eigenlijk denk ik wel allemaal mee eens: het winter gevoel komt pas wanneer het sneeuwt…

Wanneer krijgen jullie het winter gevoel?

That was my story

xoxox Juulsstory

4 gedachten over “Winter feest in december

Geef een reactie

