Boeken·Films en series·Lifestyle

Cliffhangers are so…

 

Series we kennen ze allemaal.

Series om keihard van te janken, onder de deken van te kruipen of wanneer de tranen over je wangen lopen van het lachen. Ik vind het allemaal leuk. En iedereen weet hoe verslavend het is…

Als ik een serie kijk zit ik meestal op de bank met mijn onesie aan, en een kop thee of chocomelk, chocola, chips of koek, en niemand mag mij storen.

Maar hetzijn niet alleen maar voordelen. Alle series zijn gemeen, ze eindigen met cliffhangers. Ze gunnen ons geen pauze of slaaprust. “Het is niet mijn schuld dat ik dood moe op school kom hoor, dat is Netflixs schuld”.

Maar… Schrijvsters kunnen er ook wat van. Een hoofdstuk eindigen met een cliffhanger.

Opzich zijn cliffhangers niet vreselijk, maar als de serie stopt met “we broke up”… Op zo’n moment haat ik cliffhangers!!

En zeker een nieuwsgierig mens als ik, kan daar niet tegen!!! Maar ja, je moet maar onthouden; kijk je series, kijk je cliffhangers.

Heb jij lievelings series? Ik kijk Gilmore girls en Once Upon A Time echt aanraders!!!

That was my (short ) story

xoxo Juulsstory

2 gedachten over “Cliffhangers are so…

  1. wauw ik kwam op jouw blog via teske en je kan echt goed schrijven .
    ik zelf haat ook cliffhangers . zelf hou ik ook van schrijven maar heb nog geen blog .
    maar wil er wel een beginnen . maar ik wauw eigenlijk even zeggen dat ik vind dat je heel mooi kan schrijven en ik zal zeker vaker een kijkje op je blog nemen

    Liked by 1 persoon

    1. Ddankje wel! Dat is leuk om te horen! En dat is heel fijn natuurlijk! Als je een blog begint, laat mij het dan zeker weten! En als je wilt kan ik je dan een paar tips geven. Een blog is een best grote uitdaging, maar wel een leuke;-) En succes dan! En schrijf wat je leuk vind.
      xxx Juulsstory

      Like

Geef een reactie

