Lifestyle

Bloggen? Niet zo makkelijk…

Ik dacht dat bloggen heel makkelijk was, maar het is veel moeilijker dan het lijkt…

De eerste paar dagen had ik bommen met inspiratie. Maar dat heb je niet elke dag… Je moet echt aan inspiratie komen.

Ik heb meestal wel een idee, maar dan alleen voor in het begin en weet dan nooit hoe ik verder moet…

Dan begint het en dan; Wat nu?

Gelukkig is het nu wel herfstvakantie!! Dus lekker meer tijd om te bloggen, als ik inspiratie krijg…

Maar dat komt wel goed.

Maar je komt er wel achter dat bloggen echt een uitdaging is! Dus bedenk wel als je daar alle tijd, inspiratie, geduld en initiatief voor hebt!

Dat betekent niet dat je alleen maar elke keer inspiratie moet hebben… Want dat gebeurd gewoon niet. En als je dan toch wat gaat schrijven dan is de kans groot dar je er niet blij mee bent en dan is het ook niet leuk.

Ik heb al wel ideeën voor blogposten maar nu moet ik het alleen nog uitwerken…

That Was My Story

xoxo Juulsstory

Geef een reactie

