Boeken

Geen lievelings boek?

 

Het is een feit dat ik geen lievelings boek heb. Dat kan gewoon niet, ik heb te veel boeken gelezen dat ik gewoon niet kan kiezen. Ik heb eigenlijk favorieten per maand, of week…

Maar…

Soms zijn er wel van die boeken waar ik het steeds over heb en dat redelijk in de buurt komt van een lievelings boek.

En misschien weten jullie wel over welk boek ik het heb… Namelijk

GIRL ONLINE!

En dan vooral over deel 2. GIRL ONLINE ON TOUR!

Het is heel raar omdat ik ze eigenlijk al een keer heb gelezen, maar nu vind ik ze veel leuker! En wat nog raarder is, is dat ik moest huilen! HUILEN! Omdat ik het nu opeens het veel aangrijpender vond, denk ik. Ik begrijp het ook veel meer omdat het al een half jaar geleden was dat ik het las en nu begrijp ik er ook veel meer van.

Ik ga ook een recensie schrijven over beiden boeken. En zodra het derde deel verkrijgbaar is ook!! Want ik heb gezien dat die ook komt, of er al is maar nog niet in Nederland. En als jullie weten dat dat boek er is laat het mij dan weten!!! Want ik moet die lezen!

Ik ben nu dit op school aan het schijven vanwege uitval, als ik het boek nog niet uithad had ik het gelezen maar die heb ik dus ook al uit gelezen…

#Handig

Girl Online is dus geschreven door de Britse YouTuber en Blogger Zoe Sugg aka Zoella.

Het is zeker een kijkje waard op haar blog en YouTube kanaal, ookal is het Engels… Dat is een veel betere manier om Engels te leren;)

Blog Zoella

YouTube kanaal Zoella

That Was My Story

xoxo Juulsstory

 

 

 

Geef een reactie

