Boeken·Lifestyle

Girl Online

 

Zo als ik al zei, ben ik een hele erge boekenwurm. En toen had ik dus het boek Girl Online van Zoe Sugg gelezen.

( Zoe Sugg is een Engelse YouTuber en Blogger onder de naam Zoella. )

Dat boek gaat over een meisje dat blogt. En aangezien ik al in mijn gedachten had om een blog te beginnen, werd ik hierdoor nog meer geïnspireerd!

Het boek heeft ook een deel twee. Girl Online on tour.  En die ben ik nu aan het lezen. Ik had ze eigenlijk al een keer gelezen, maar nu heb ik ze gekocht! Bij mijn favoriete boekenwinkel ( en zowat de enige ).

Dat waren niet de enige boeken die ik had gekocht. Ik heb al mijn zakgeld uitgegeven aan boeken….

Maar ja… Ik had er gewoon zin in om mijn boekenkast weer eens te resetten 😉

En trouwens er was korting in de winkel! Dus dat was nog beter! Ik heb ook besloten dat ik daar ga werken zodra het kan. Die mensen die daar werken zijn ook zoo aardig! Er is daar ook een café en de bar is gemaakt van oude boeken! Hoe leuker kan je het hebben?

Ik heb het gevoel dat dit een lange blog post is, maar als jullie dat niet vinden laat het mij dan weten! Ik ga nog een blog vandaag schrijven over de boeken die ik heb gekocht en misschien doe ik ook nog wel (ooit ) een recensie over Girl Online.

That was my story.

xoxo Juulsstory

 

P.S. OMG!!! Ik kom er net achter dat er ook een deel drie komt/is! Girl Online going solo! Maar waarschijnlijk is die nog niet in Nederland… 😦                                                                         Maar ik houd jullie op de hoogte!

Een gedachte over “Girl Online

Geef een reactie

