Lifestyle

HALLO!

img_20160721_225051631

HALLO!

Leuk dat je een kijkje op mijn blog hebt genomen!

Ik ben een beginnende blogger en ik ben een echte boekenwurm! Ik houd ook heel veel van schrijven en wil later ook schrijfster worden. Maar ik dacht; laat ik eerst eens beginnen met een blog 😉

Omdat ik dus heel veel van boeken houd ga ik dus ook veel over boeken schrijven. Maar ook veel over andere dingen die ik leuk vind zoals DIY, lifestyle, muziek en nog veel meer!

Hopelijk is mijn blog iets wat jij leuk vind!

Veel plezier met lezen.

xoxo Juulsstory

Geef een reactie

